Agilitási létrafúrók fogyáshoz.

Hogyan készítsünk otthoni arcade-stílusú edzést?

Tanácsok fogyni vágyóknak - 1. rész a leghatékonyabb fogyás egy héten belül

Látod, ez az edzés összekapcsolja a as vagy a es évek villogó fényeit és neonszíneit a teljes testes játék addiktív természetével, miközben a verejtékhólyagot hagyományos testtömeg-gyakorlatokkal és áramköri képzési protokollokkal pompázza.

Az így létrejövő 45 perces rutin azt állítja, hogy egyetlen ülésen akár kalóriát is éget, miközben fokozza a sebességet, a koordinációt, az agilitást, az erőt és a szív-érrendszeri állóképességet. Még akkor is, ha csodálatosnak tűnik és nehéz lenne megtagadni, hogy így legyen Ez azt jelenti, hogy ha nem élsz a NYC-ben, akkor szerencsétlen vagy. Kivéve, hogy egyáltalán nem vagy. Csak annyit kell gondolnia a dobozon, hogy saját arcade-stílusú edzésprogramot hozzon létre otthon.

Önnek sem kell aggódnia, hogy hiányzik az osztályon belüli tapasztalat. Chloe Miller, a Business Insider egyik írója szerint, aki júniusában próbálta meg az AG6-rutint, a legtöbb gyakorlat nem különbözik olyan állomásoktól, agilitási létrafúrók fogyáshoz más áramkörökre koncentrált edzés osztályokon találhatók, és csak néhány állomás valójában használják az arcade stílusú LED játék táblák.

Más agilitási létrafúrók fogyáshoz, az otthoni arcade-atmoszféra megalkotásával és a saját játékszerű gyakorlataink fejlesztésével az osztály stílusát kihasználhatod, anélkül, hogy rögtönzött utazásra vennéd New York City Upper East Side-jét.

Valójában a világítás és a hangtechnika nem minden különbözik más népszerű edzésprogramoktól, beleértve a klub stílusú csoportos kerékpározási és táncórákat, amelyek kihasználják a "dolgozó kiáramló" trendet. Igazság szerint ez nem nehéz otthonosan utánozni. Mindössze annyira szüksége van egy jó hangszóróra, hogy játsszon kedvenc dallamaidat, olyan helyiségben, ahol alacsonyabban kapcsolhatja ki agilitási létrafúrók fogyáshoz lámpákat, és állítson fel néhány lámpát, hogy megbizonyosodjon agilitási létrafúrók fogyáshoz, hogy mit csinál, és színes LED kötéllámpákat feszegtet a mennyezeten vagy padlólapokat, hogy segítsen létrehozni egy arcade-szerű érzést.

Ha igazán ki akarsz menni az arcade tornaterem felállítására, fontolja meg a következő javaslatokat: Vásárolja meg az iHome iP76 LED hangsugárzó rendszerét iPhone vagy iPod készülékéhez. Ez a hangsugárzó rendszer lehetővé teszi a kedvenc lejátszási listájának közvetlen lehallgatását és lejátszását az Apple készüléken, és a torony-dokkolórendszer különböző LED-es lámpákkal világít, agilitási létrafúrók fogyáshoz impulzusra vagy stroboszkópra ihop fogyás, hogy több arcade-szerű hatást érhessen el.

Hallgassa meg a Spotify lejátszási listáját, az Audio Arcade-taz elektronikus tánczene számára, ami utánozza a valódi arcade hangjait. Cserélje ki a villanykörtéket a felső világítótestekbe és a lámpákba LED-es színváltó izzókkal, így kiválaszthatja a szoba színsémáját, és élvezheti a különböző környezetet minden alkalommal, amikor gyakorol.

Bár a csúcstechnológiás PRAMA rendszer multimédiás menedzsmentje nélkülözhetetlen az új várakozás érzésének megteremtése, az ismeretlen eddigi alacsony szintű techno- lógiai verzióját összeállíthatja játékkártyák segítségével az edzésprogram irányításához.

Íme, mit kell tennie: Válassza ki a négy körzetet. Használhat alapvető erőkifejtési gyakorlatokatpéldául guggolásokat, tüskéket, súlyzófürtöketsorokat hajlított és üldözőzni, vagy próbáljon meg néhányat a következőkben részletesen bemutatott játékvezérelt gyakorlatokról.

Szabványos játékkártya fedélzeten egy feladat elvégzését adja minden egyes ruhához. Távolítsa el a négy kártya alatti összes kártyát a fedélzetről. Állítsa be a kártyacsomagját lefelé, és állítsa be az időzítőt 10 percig. Fordítsa meg az első kártyát, és hajtsa végre a kártya öltözetével kapcsolatos feladatot a számmal jelölt ismétlések számához.

Például, ha a szívvel társított gyakorlat egy guggolás, agilitási létrafúrók fogyáshoz négy szívből húzza agilitási létrafúrók fogyáshoz a fedelet, akkor négy guggolást hajt végre. Az arckártyák és ászok esetében 12 ismétléssel végezzen. Amint befejezte az első kártya repselését, forgassa el a következő kártyát és folytassa. Amikor az időzítője megérkezik, legfeljebb öt percig pihenjen, majd négy új gyakorlatot, és folytassa edzését.

Végezzen három vagy négy 10 perces áramkört, mindegyik áramkört különféle gyakorlatokkal. A résztvevők rácsokat és köröket használnak a padlón, hogy sikeresen csúsztassanak, ugorjanak és dobjanak mozogni. Használja ezeket a tippeket, színes, sötét szalaggal, hogy hasonló mozdulatokat hozzon létre otthon. Ne féljen kreatív alkotást létrehozni a létrehozott rácsokkal és az elvégzett gyakorlatokkal. Létra fúrók: Használja a sötét szalagot, hogy körvonalazza a padlón lévő láb hosszú agility létrátkét hosszú szalagszalaggal körülbelül 18 hüvelyk távolságra, rövidebb, merőleges szalagokkal 15 hüvelykenként.

A létra használatával a gyakorlatok közé tartozhat: Kihúzható gyors lábak. Kezdje a létra végét, lazítsa meg a lábát a létra első négyzetébe, majd oldalirányban a létra második négyzetének bármelyik oldalára koppintson.

Ismét megrázzuk mindkét lábát a létra harmadik négyzetébe, és folytatjuk a mintát egészen a vonal agilitási létrafúrók fogyáshoz. A keresztirányú oldalcsúszda sétál. Az első két létra négyzetének egy kézzel állítsa be merőleges a létra hosszára. Séta a kezét oldalirányban egészen a létra hosszában, először a külső kezével, úgyhogy átléped a belső kezedbe, és helyezze a harmadik létra négyzetébe.

Álljon a létra végén, és végezze el a kétlábos ugrásokat a létra hossza mentén. Először le a létrán, csak egy lépcsőn előre haladjon előre. A második alkalommal le a létrán, ugrás előtt két négyzet egy időben, átugrani egy négyzet. Harmadik alkalommal lement a létrán, ugorj elő három négyzetet egyszerre, ugorj át két négyzeten.

Folytassa ugyanabban a sorrendben a készlet időtartama alatt.

Заметив боль на лице Николь, Верховный Оптимизатор умолкла. Николь попросила пить. - Можно ли узнать какие-нибудь подробности о ваших действиях.

Széles lábú oldalsó guggolás. Álljon a létra végén, a jobb oldala a létra felé mutat. Tegyen egy nagy lépést a jobb lábával, és helyezze el a második vagy agilitási létrafúrók fogyáshoz harmadik létra négyzetébe. Nyomja vissza a csípőjét, és végezzen egy széles lábú guggolt. Állj vissza és lépj a bal lábadra a jobb lábadhoz hasonló négyzetbe.

Vegyünk egy másik agilitási létrafúrók fogyáshoz oldalról jobb lábával és folytassuk a létrát. A létrafúrók ismétléseinek számításánál figyelembe kell venni a létrát minden egyes alkalommal a gyorsasági vagy agilitási gyakorlatok, például az ugrás vagy a kocogás, valamint az egyes mozgások, mint egyszeri ismétlése az edzésekhez, beleértve a guggolásokat, a tolóerőket.

agilitási létrafúrók fogyáshoz

Csillagfúrók: Használja a sötét szalagon lévő izzót, hogy egy hat lábas csillagot rajzoljon a padlóra, először két, hat méteres szalagcsíkot használva, hogy létrehozzon egy kereszt alakot, majd rövidebb, háromlábú szalagcsíkokat használva "x" a kereszt középpontja. Néhány lehetséges feladat: Precíziós csúszó deszkák. Állítson fel egy deszka helyzetbenhogy teste párhuzamos legyen a csillag középső sávjával.

Helyezze a lábát egy csúszó lemezre vagy egy papírlapra. Fogja meg a pozíciót öt, majd lassan térdre tekerje a mellkasát, és próbálja közelíteni a lábát a csillag közepéhez.

Nyújtsd ki a lábad, tartsd meg a pozíciót öt számmal, majd térdre tekintsd újra, ezúttal a torzodat csavarva és jobbra térdelve, miközben megpróbálod a lábadat egészen a csillag központjának aljáig hozni "x " a jobb oldalon. Húzza ki a lábát a kezdéshez, majd ismételje meg a bal oldalt.

Fresh articles

Folytassa ezt a jobb középső bal oldali sorozatot a készlet időtartama alatt. Állj a csillag közepén. Lunge előre, ültesse jobb lábát a csillag tetején vagy annak közelében. Végezzen el egy előretolást, majd álljon vissza. Ezután jobbra, jobbra, jobbra, ezúttal egy oldalsó zuhanást hajtson végre. Végül hátradőld le a jobb lábadat, és a jobb lábad gömbjét a csillag hátára célozza. Hajtsa végre a visszafutást, és álljon vissza.

Ismételje meg a sorozatot a bal lábával a teljes ismétléshez.

agilitási létrafúrók fogyáshoz

Ehhez a gyakorlathoz nem kell a tollas lábat elérnie egészen a szalag agilitási létrafúrók fogyáshoz. Álljon a csillag közepén egy készenlétben térddel és csípőddel kissé meghajlítva, a lábad golyói és a könyöke az oldaladon hajlott.

Related Content

Vegyünk egy lépést az "x" szalag végére a jobb oldalon, próbáljuk meg a lábát pontosan a szalag szélére agilitási létrafúrók fogyáshoz. Azonnal kövesse az eljárást, ha a bal lábát balra az "x" szalag végére állítja. Gyorsan lépjen mindkét láb közé középre, azonnal jobbra lépve, majd a bal lábát hátrafelé, ezúttal a lábát pontosan az "x" szalag szélére telepítse mögötted, mindkét oldalon.

Hajtsa vissza a lábait a középső pozícióba, és folytassa. Végezze el ezt a gyakorlatot minél hamarabb. Ezt a jutalmazási rendszert egyszerű LED csaplámpákkal szimulálhatja. Ha ezeket a lámpákat különböző mintákhoz illesztjük a falhoz, futtathatjuk azokat a fúrókat, ahol pontosan meg kell érinteni minden egyes fényt, hogy be- vagy kikapcsoljuk.

Íme néhány könnyű minta javaslatok, amelyeket meg kellene próbálnod, a megfelelő gyakorlási lehetőségeket is beleértve, de a padlószalag-rácsokhoz hasonlóan is szabadon lazíthatsz. Világos tér: Állítsd be a falon lévő négy csapos lámpa hat láb négyzetméterét, így a felső két lámpa a fej fölött helyezkedik el, és az alsó két lámpa nagyjából csípőre van állítva.

Guggolás, nyúlás és csúszás. A guggolásaz elérés és a csúszás végrehajtásához kezdjen a fal jobb oldalán lévő fal felé nézni.

Agilitási létra fogyáshoz

Érintse meg, és érintse meg a jobb felső fényt, bekapcsolja. Azonnal csukja le, hogy lenyomja és bekapcsolja a jobb alsó világítást. Alacsony guggoló helyzetében csúsztassa balra a bal alsó világítást. Állj fel, és eléred a kezedet a fejedre, hogy megérintse a bal felső sarokban lévő fényt. Fordítsa el a gyakorlatot, ezúttal újra kapcsolja ki az összes fényvetést.

agilitási létrafúrók fogyáshoz

Keskeny háromszög: Állítsunk agilitási létrafúrók fogyáshoz egy keskeny háromszöget a csaplámpák, így az alsó két nagyjából váll távolság, és körülbelül nyolc hüvelyk a földről. A háromszög tetejét a fejed felett kell elhelyezni, ezért el kell érnie ahhoz, hogy megérintse a hegy lábujjait. Pushup sütemények.

Осознав, что она располагает лишь несколькими минутами для прощания, Николь ощутила волну ужаса, невзирая на данное себе обещание оставаться спокойной. Последовав примеру Макса, Патрик, Наи, Бенджи и Эпонина обнимались с уходящей троицей. Николь хотела еще раз обнять Никки, но девочка увернулась, бросившись наружу поиграть с близнецами.

Állítsa a falra merőleges pozícióba, hogy a csap világítása közvetlenül a váll előtt legyen. Hajtsa végre a nyomógombot, és miután megnyomta a kiindulási helyzetet, tolja a súlyát jobbra, és emelje fel a bal kezét a talajról, elérve azt a testén, hogy megérintse a fényt a jobb váll előtt és bekapcsolja.

Hajtsa vissza a bal kezét a földre, hajtsa végre a másik nyomógombot, és ezúttal balra tolja súlyát, a jobb tenyerével a bal váll előtt.

Látod, ez az edzés összekapcsolja a as vagy a es évek villogó fényeit és neonszíneit a teljes testes játék addiktív természetével, miközben a verejtékhólyagot hagyományos testtömeg-gyakorlatokkal és áramköri képzési protokollokkal pompázza.

Folytassa ezt a sorrendet, kikapcsolva a fényeket. Nagy fényű pattanás torta sütőtök. Álljon a falra, körülbelül két méterre. Forduljon le, ültesse a tenyerét a földre, és lökdözze a lábadat mögötted egy nagy felugró pozícióba. Ebből a pozícióból vegye fel a jobb kezét, hogy bekapcsolja a háromszög bal alsó fényét, majd vegye fel a bal kezét a megfelelő fény bekapcsolásához.

FOGYÁS - a 10 legfontosabb tipp írja fel a fogyás

Ha mindkét lámpa be van kapcsolva, vigye fel a lábát a lehorgonyzott helyzetbe, majd ugorjon fel a levegőbe, és érintse meg a háromszög felső fényét. Halkan tegye le a térdét és csípőjét kissé meghajlítva, mielőtt folytatja a gyakorlást, ezúttal kikapcsolja a lámpákat. Ha az ugrás túlságosan nagy kihívást jelent, egyszerűen álljon fel, felfelé emelje a hegy lábujjait a felső világítás be- vagy kikapcsolásához. Related Content.