A Megoldás avagy az élet kulcsai - Fogyás A kihagyás segíti a zsírégetést

Kihagyás segít a fogyásban

Ugrókötél edzések Az, hogy milyen ugrókötél -edzést végez, az edzettségi szintjétől függ, de mindenkinek van valami.

kihagyás segít a fogyásban

Ha átugró újonc vagy, próbálj meg kört csinálni 30 másodperccel bekapcsolva és 3 másodperccel bekapcsolva. Kihagyás segít a fogyásban a szingli alá, ami az alapvető lépés, amit természetesen meg fog tenni - ugrásonként egy kötélforgatás.

kihagyás segít a fogyásban

Ha elég fittnek tartja magát, akkor a köztes kategóriában jól fog teljesíteni. Végezzen kört egy perces bekapcsolással és 30 másodperces kikapcsolással.

Kezdőlap 5 egyszerű gyakorlat a fogyáshoz otthon Ez az 5 gyakorlat segít gyorsan fogyni anélkül, hogy edzőterembe járna.

Ragaszkodjon egyetlen aljzathoz. Ha fitnessfüggő vagy sportoló, akkor valami fejlettebbet kell kipróbálnia. Végezzen öt -tíz kört 30 másodperces be- és 30 másodperces kikapcsolással, de próbáljon dupla aláhúzást. Itt ugrásonként kétszer forgatja el a kötelet, így meglehetősen bonyolult a felfogás.

Hírek a portfólióból

Hasi zsír: Válasszon kihagyási rutint, amely megfelel az Ön fitneszszintjének Kép: Getty A kihagyás csökkenti a hasi zsírt? Ha rendszeresen kihagyja, megszabadulhat a felesleges hasi zsírtól, más néven hasi zsírtól.

A kihagyás gyakorolja a hasat, hogy stabilizálja a testet, és nagyon gyorsan elégeti a kalóriákat.

Ha utál felüléseket és görcsöket csinálni, van egy jó hírünk - a kihagyás jobb lehet. Ha unalmasnak találja a kihagyást, de kétségbeesetten szeretne fogyni tőle, próbálja meg változtatni a lépésein. Kettős ugrásokat végezhet, közelebb viheti a térdét a mellkasához, amikor ugrik, ugorjon fél lábbal, vagy kétszer ugorjon egyik lábán, majd cseréljen.

kihagyás segít a fogyásban

Ezután foglalkozzon az étrenddel. Cseréld le a fehér szénhidrátokat az étrendedben a teljes kiőrlésű alternatívákra, például barna rizsre, teljes kiőrlésű tésztára és barna kenyérre. A baromfiból, halakból, tojásból, hüvelyesekből és szójatermékekből származó sovány fehérjeforrások általában alacsonyabbak telített zsírokban, és a fehérje telített és jóllakott.